۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

عکس| سوگواری جانکاه پدر برای دختر سه ساله فلسطین

عکس| سوگواری جانکاه پدر برای دختر سه ساله فلسطین
«الما المجایده» دختر سه ساله فلسطینی که در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، در شهر خان یونس واقع در نوار غزه به خاک سپرده شد.
کد خبر : ۶۳۷۵۴۶

به گزارش صراط به نقل از فارس، در شرایطی که گزارش‌ها از افزایش تعداد شهدای فلسطین به ۳۵۴۷ شهید حکایت دارد، خاکسپاری دختر بی‌گناه سه ساله در خان یونس خبرساز شده است.

منابع رسانه‌ای از قبیل خبرگزاری «رویترز» و شبکه الجزیره روز پنجشنبه در گزارشی تازه درباره وضعیت نوار غزه و حملات رژیم صهیونیستی، تصاویری جانکاه از وداع پدر فلسطینی با دخترش منتشر کردند.

 

رسانه‌ها مراسم خاکسپاری «الما المجایده» دختر بی گناه سه ساله و سوگواری جانکاه پدر با او را با انتشار چند تصویر مخابره کردند.

در این تصاویر، پدر الما در حالی که بدن بی جان دخترش را در آغوش گرفته، با چشمانی اشکبار او را به خاک می‌سپرد. این مراسم با حضور مردم فلسطین در خان یونس برگزار شد.

 

بنا بر گزارش رسانه‌ها، الما المجایده در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

خاکسپاری دختر سه ساله و بی گناه فلسطینی در شرایطی انجام شده که طبق گزارش شبکه الجزیره تا به امروز(پنجشنبه) ۳۵۴۷ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به غزه و کرانه باختری شهید و ۱۳۳۶۵ فلسطینی هم زخمی شدند.

 

الجزیره امروز پنجشنبه، در سیزدهمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی گزارشی درباره شمار شهدا و تلفات صهیونیست‌ها منتشر کرد.

طبق این گزارش، از روز شنبه هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) که عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد، تلفات صهیونیست‌ها ۱۴۰۳ کشته و ۳۸۰۰ زخمی بوده است.

برچسب ها: فلسطین غزه